Summa sidvisningar

lördag 22 mars 2014

Farväl idiot

vi har inte pratat på många år men jag har saknat dig det har jag men inte längre... så glad att jag inte har dig i mitt liv längre för än äkta vän gör inte som du gjorde!!! jag fanns för dig men fanns du för mig nej så anledningen till att jag skriver det här är endast för att få ur mig hur jag kände då.. Nu känner jag ingenting för dig det ända jag känner är va fan håller du på med egentligen aja jag bryr mig inte det var då nu är nu alla vänskapliga känslor jag hade för dej är totalt borta!!! jag har inga känslor alls för dig... så jävla glad att du inte finns i mitt liv längre!!!! vissa växer upp andra förstör sina liv och ja lilla idiot det du gör är det sistnämnda  suck... från och med idag ska jag inte ens skänka dig en tanke du finns inte för mig du är borta....



hahaha bättre sent än aldrig att bli av med massa skit som snurrar runt i skallen.. för dom är tankarna har funnits i min skalle i över fyra år alla ilska och att vara besikven så skönt att bli av med dom :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar